30 Haziran 2012 Cumartesi

Pes 2012 SD+APK... :)

Pes 2012 SD+APK... :) 
Merhaba arkadaşlar. Gülücük

Pes 2012'nin PC versiyonunun çıkmasıyla birlikte Android versiyonuda çıktı.Ve bende yüklemek istedim. Gülücük Oyunu çok fazla aradım ve en sonunda buldum oyunun SD+APK'sini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz..

1-Oyunu kurmak için ilk önce dosyamızı indirelim.
2-Rar dosyasını bilgisayarımızda bir yere çıkartalım.
3-Telefonumuzu USB kablo ile bağlayalım ve telefondan Depolama birimini açalım. ( Kahkaha Bazı sitelerde hiç bilmeyen olmadığı için söylüyorum.)
4-com.konami.pes2012 klasörünü SD Kart>Android>Data'nın içine atalım.
5-Apk'yi SD karta atalım.
6-Depolama birimini kapatıp USB Kabloyu çıkartalım.
7-Telefondan Dosya Yöneticisinden pes2012.apk'yi çalıştıralım ve yükleyelim.
8-Oyunu açalım ve keyfine bakalım.
9-Oyunu ben upload ettim konuya baktıysanız yüklemryi unutmayın lütfen. Gülücük

Oyundan bir kaç resim...; 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder